RETOURNEREN

Je hebt iets besteld bij ons, maar is het toch niet helemaal wat je zocht? Geen probleem! Bij ons kun je namelijk na ontvangst van je bestelling, binnen 14 dagen, retourneren zonder reden. Wordt je bestelling in meerdere pakketten naar je opgestuurd? Dan gaan de 14 dagen pas in zodra je het laatste pakket hebt ontvangen. Ondanks dat je bij ons je bestelling zonder reden kunt retourneren zijn er wel een paar spelregels aan verbonden. Zo moet je de bestelling compleet terugsturen en moeten de producten in de originele staat zijn en in de fabrieksverpakking. Voor een eventuele waardevermindering die ontstaat door het misbruiken van de artikelen ben je zelf aansprakelijk. 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Artikelen kun je via twee verschillende wegen retourneren. Zo kun je jouw bestelling retourneren in onze winkel of je kunt jouw bestelling weer naar ons opsturen. Wanneer je jouw bestelling weer naar ons opstuurt dan zijn die verzendkosten voor jouw rekening. Het retourneren via een van onze winkels is geheel gratis.

  • Retourneren bij de winkel Wanneer je jouw bestelling retourneert via de winkel dan kun je het pakketje afgeven in de winkel. Neem wel even de factuur mee naar de winkel, zodat wij weten om welke bestelling het gaat. 
  • Retourneren via onze webshop Je kunt jouw bestelling via onze webshop retourneren door ons een mail te sturen met daarin de retourreden en het ordernummer. Wij zullen daarna contact met je opnemen. 

Geld terug 
Zodra wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat zo snel mogelijk het volledige bedrag inclusief de verzendkosten* weer op jouw rekening is teruggestort. *Het gaat om de eventuele verzendkosten van je bestelling, de verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

Heb je een andere vraag?

Wij helpen je graag verder. Je kunt ons via de mail of telefoon bereiken.